poniedziałek, 19 kwietnia 2010

AMITEC Leipzig Masse (Motoryzacyjne targi w Lipsku) - 10.04.2010



10 kwietnia w Lipsku odbyły się czterodniowe targi motoryzacyjne. W drodze do tego pięknego niemieckiego miasta dowiedzieliśmy się, że o 8:56 rozbił się samolot rządowy w Smoleńsku co wywołało w nas szok i trochę zepsuło wesołą atmosferę. Wracając do samych targów - KOSMOS!! Cała infrastruktura i podejście do ludzi przez obsługę Leipzig Masse było wspaniałe. Siedziałem min. w Chevrolecie Camaro SS, Oplu Insignii OPC, Volkswagenie Phantomie, Subaru Imprezie WRX czy Dacii Duster aż wreszcie w dawno pożądanym przeze mnie SUV`ie - Kia Sorento. Nie mogłem również ominąć stoisk z samochodami sportowymi. Odwiedziłem wnętrza Skody Fabii S2000, Audi Quattro S1, Peugeot 205 T16 czy Dodge Challenger przygotowany do wyścigów typu DRAG.
Chciałbym Wam przedstawić krótką moją relację z owych targów. Krótka, dlatego, że zapomniałem doładować kamery i udało mi się tylko sfilmować 1/10 całej ekspozycji Lipskich targów:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz