sobota, 1 maja 2010

38 Rajd Elmot - KRAUSE & 4 Rajd Świdnicki - 24.25.04.2010

Rajd Elmot jest moim wiosenno-letnim nierozłącznym celem.
Tą imprezę od zawsze lubiłem ze względu krętych tras, szybkich samochodów i pięknych kobiet w serwisie :D
Od niedawna, Rajd Elmot jest rozgrywany razem z Rajdem Świdnickim - eliminacją RPP, która kiedyś była rozgrywana na przełomie maja i czerwca. Rajd był bardzo dobrze zorganizowany. Osobiście miałem wejściówkę "VIP" co zwalniało mnie z wszelkich kosztów wjazdu i uczestnictwa z perspektywy kibica w rajdzie. Przez konflikt naszego rajdu i eliminacji ME nie mogli przybyć znakomici zawodnicy, na których tak czekałem, ale nasza krajowa czołówka zapewniła równie wysoki poziom. Całkowitym zaskoczeniem była zawziętość VIRNIKA, który podczas pierwszego dnia wykręcił 8 czas!! Zaś drugiego mogło być jeszcze lepiej, gdyby nie awaria skrzyni biegów na Walimskim odcinku. Widać, że Sławek nie bawi się już poślizgami, lecz pnie się w górę. Mam nadzieję, że w następnym rajdzie będzie "pudło" :) Liczyłem na obecność Kacpra Puszkiela i jego BMW. Rozczarowałem się nieco, oglądając dwa dni przed rajdem jego nową E36 ///M3, która była w "gołym" stanie tj. sama "buda" i klatka bezpieczeństwa co całkowicie wykluczyło jego start. Wracając do rajdu - pojawiło się wiele zabytków - Opel Astra (jaki to tam zabytek - sam tym jeżdżę :)), Opel Ascona (piękny ten wydech), Opel Calibra (Arek Nowikow słynie z kolorowych samochodów), Fiat 125p (Darek Nowicki jak zwykle nie zawiódł) oraz "Bawary" Virnika i Klementowicza kończąc na Wartburgu 353 WR Marka Mateji.
Filmy z tej imprezy są cały czas uploadowane na YouTube, więc zapraszam w późniejszych godzinach po następne :)
Zapraszam do obejrzenia i skomentowania następujących materiałów:

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz