wtorek, 22 czerwca 2010

Malutka przerwa... i niemała niespodzianka :)



Witam wszystkich przeglądających!!

Mam dwie informacje - DOBRĄ i ZŁĄ :D
 To zacznę od tej gorszej:

Otóż w tej chwili przebywam w Szklarskiej Porębie. Jestem tutaj aż do następnego poniedziałku.
Słyszałem, że niedzielna eliminacja NLC była bardzo efektowna. Podobno głównymi aktorami byli nasi mistrzowie z E36'ek - Virnik, Kacper oraz kilku innych panów stosujących teorię "Jestem Hardkorem"
Jak wreszcie wrócę z karkonoskich wojaży to pojawi się dużo materiałów min. z 40 Rajdu Wrocławskiego TRIAL.

Z tydzień temu dostałem wiadomość na GG od pewnego czytelnika mojego bloga. Zdziwiłem się bardzo, bo myślałem, że na mój wypocinkowy kącik wchodzą jedynie znajomi, którym udostępniam link na opisie GG/NK/FB :) Dostałem wiele ciepłych słów na temat prowadzenia bloga oraz kilka istotnych rzeczy które trzeba zmienić/wprowadzić. Cóż - jest mi bardzo miło, a tymi zmianami zajmę się jak wrócę do Wrocławia!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz