niedziela, 30 maja 2010

III Runda "BMW Challenge" & "AB Cup" na Rakietowej - 30.05.2010


W ostatnią i deszczową niedzielę maja, odbyło się długo oczekiwane zawody na torze Rakietowa. Właśnie minął tydzień od "Drift Open" a na Tor "Rakietowa" znowu zajechała masa samochodów.
Na Rakietową dotarłem w okolicach godziny 12:00. Tylko jak wszedłem na teren toru i zobaczyłem Subaru Imprezę Tomka Śliwy to od razu pomyślałem - "Będzie grubo". Poszedłem dalej i ujrzałem wystający tył BMW E30 Maćka Figla, który podobno nie wyhamował na mecie i jego "Beta" zażyła tej cudownej kąpieli. Obserwowałem całe zdarzenie z równych miejsc. Jednym z nich była górka na której stał Kacper Puszkiel komentując, że to koniec tego BMW. Wracając do samych zawodów. Udało mi się zfilmować pożyczonym aparatem cyfrowym od Maciejova samo zapoznanie z trasą po wypadku Maćka Figla oraz nieszczęsne wyciąganie BMW z tego stawiku.
Pozdrawiam i zapraszam do komentarza:







5 komentarzy:

  1. Fajnie że są jakieś filmiki. Zdarzenie z Bm-ką w kąpieli udało mi się zobaczyć na żywo. Współczucia dla właściciela. Było to bardzo widowiskowe chociaż z pewnością kierowcy nie było do śmiechu. Tym razem jeszcze nie startowałem. Mam nadzieję że się to niedługo zmieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezaprzeczalnie, zmienne warunki pogodowe miały decydujący wpływ na końcowe rozstrzygnięcia w poszczególnych klasach, bo oprócz walki z czasem (pokonywanie prób) trzeba było czasami intuicyjnie wybrać odpowiedni na DANĄ CHWILĘ komplet opon:D jeśli chodzi o widowiskowość to spory szacunek dla kierowcy Toyoty 4WD, konkretne opanowanie tego samochodu + fioletowe E36 na wrocławskich blachach, też poślizgów nie szczędził, będę bardzo dobrze wspominał te zawody:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten w fioletowej e36 to jest Kacper Puszkiel - zobacz sobie na YouTube co on wyparawiał podczas ubiegłorocznego Rajdu Elmot :P

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa...:D nie no to jasna sprawa:D "bokiem do przodu" i te sprawy:D jak najbardziej kojarzę żółte E36 z RSMP i GSMP (dokładnie z rundy w Rościszowie) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to jest dokładnie ten człek :D

    OdpowiedzUsuń