czwartek, 10 marca 2011

"Rajdowalnia.pl Redeco Training Day" - 9.03.2011 na Torze REDECO


W środę 9 marca odbył się kolejny trening zorganizowany przez Tomka Śliwę i Mikołaja Kwiatkowskiego z Rajdowalnia.pl na torze Redeco (Rakietowa). Tym razem nie mogłem wziąść aktywnego udziału z powodu mojej choroby, ale po raz kolejny nasz oRMowiec - Steven wykonał wyśmienitą robotę w postaci znakomitych i zapierających dech w piersiach zdjęć. Oglądając tę fotogalerię zobaczyłem, że bardzo wiele się działo. Norbert tradycyjnie zamiatał swoją Suprą w najlepsze, Darek "Menci" (który pewnie już Mnie nie pamięta, kiedy się poznaliśmy na Kobierzyckim 2010) swoim Colinem za pewne też dawał. Zobaczyłem również Peugeota 306 Łukasza Dziemidoka, który na codzień gra Patryka w "Pierwszej Miłości". Nie zabrakło również Poloneza, który był podobno "objawieniem treningu", ale po ostatnich fotkach widzę, że presji nie wytrzymało tylnie koło :)
Co jak co, mam co żałować!
Relację Stevena można oglądać -> TUTAJ <-
A najciekawsze fotki to:



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz