czwartek, 21 października 2010

10 edycja "Redeco Training Day" - 21.10.2010 na Torze REDECO



O tych spotkaniach na dawnej "Rakietowej" a obecnie "Torze Redeco" wiedziałem od dłuższego czasu z forum Street Racing Team Wrocław (patrz "Partnerzy" z prawej strony). Wielu z was pewnie wie "o co biega", ale dla tych, co słyszą o tym pierwszy raz to chciałbym powiedzieć, że to są po prostu cotygodniowe ostre treningi organizowane przez Tomka Śliwę (znacie go pewnie z efektownej i efektywnej jazdy w cyklu "Niskie Łąki Cup" i nie tylko) i Mikołaja, którego znam tylko nick z SRTW - "Nikko7". Szczerze, to wszystkich zachęcam do czynnego i biernego udziału w tych meetingach, ponieważ uczestnictwo aktywne kosztuje niewiele a do tego Tomek serwuje smakowite kiełbaski (sam nie próbowałem, ale podobno są zajebiaszcze), poda napój i otuli dobrym słowem :) Na treningu pojawiło się kilka ciekawych postaci i samochodów. Do tych znanych można zaliczyć Grzegorza Wasilewskiego, który bardzo dokładnie opowiadał o swoich przygodach na Rajdzie Dolnośląskim. Udokumentowałem również słynne "Dziesięć tysięcy obrotów" - mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :) Pojawił się również Kuba Glasse w swojej piekielnej "Bawarze" ///M3, która niejedną eliminację BMW Challenge & AB Cup wygrała. Reszty ekipy nie niestety nie kojarzę, ale ciekawostką dla Mnie była pewna Honda której (chyba) turbina a raczej zawór upustowy bardzo głośno syczał - szkoda, że nie zobaczyłem jej "w akcji" bo na prawdę to była ciekawa sprawa. Bardzo mi się podobała jazda Subaru Legacy Combi (wwwtraktorkicom) i szczerze powiem, że po dzisiejszej wizycie na tym spotkaniu nabrałem chęci na kupno Legacy - oczywiście mówię o boxerze i 4x4 :)
Także panowie, dzięki za te spotkanie i od teraz będę się starał częściej wpadać!
Zapraszam do obejrzenia i skomentowania!:



4 komentarze:

  1. super filmik i moj lot subarynka ha ha........KRYCHA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Locik był extra :) Szczerze, to pierwszy raz widzę, że ktoś odważył się tam skoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecial bym jeszcze raz bo byl super efekt a ma ktos fotki z tego lotu??????????

    OdpowiedzUsuń
  4. To w takim razie w czwartek postaram się być :D Jak coś to będę w brązowej skórzanej kurtce :D

    OdpowiedzUsuń