czwartek, 21 października 2010

8 Eliminacja "Niskie Łąki Cup - 17.10.2010


Jak to szybko zleciało :)
Dokładnie rok temu zaczęłam swoją przygodę z filmowaniem i relacjonowaniem wydarzeń poprzez filmy na YouTube. Swoją "karierę" rozpoczęłam właśnie od 8 eliminacji "Niskie Łąki Cup" w roku 2009 - co nie oznacza, że wcześniej na innych eliminacjach nie byłem bo pamiętam czasy kiedy Virnik driftował Scanią albo Marek Gołąb i Mariusz Woźniczko szaleli swoimi A-grupami po naszym wrocławskim torze.
Wracając do samej eliminacji w 2009 roku, do nagrywania przejazdów zawodników zmotywował mnie Kuba Rusin, który swoją Ładą pięknie wywijał różne farmazony na tym wąskim i śliskim asfalcie :) Przejazdy Jakuba oczywiście są nagrane i są dostępne na serwisie YouTube po wpisaniu w przeglądarkę "rusin łada niskie łąki" - wyszukiwarka znajdzie bodajże 3 filmy (2 moje relacje - z 8 i 9 eliminacji - i jedna Kuby - na jego kanale "qba250"). Ale wróćmy do tegorocznej edycji.
Nagrałem przejazdy Pawła Danysa w Mitsubishi Lancerze Evo 9, Marcina Iskrewicza vel. "Iskier" w Subaru Imprezie Type-R[A] w barwach JazdaSubaru.pl, Przemka Zawady i jego Renault Clio WRC oraz naszego Mistrza tylniego napędu - Kubę Rusina, ale tym razem w świeżo kupionym BMW E36, które pamiętam, że w tamtym roku startowało w Rajdowym Pucharze Polski w klasie RWD-3.
Komentarz tradycyjnie zostawiłem WAM :)
Zapraszam do obejrzenia:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz