piątek, 14 maja 2010

Rajd Samochodowy o puchar Rektora Politechniki Wrocławskiej - 14.05.2010

 Rano wstając około 8:00 usłyszałem donośny dźwięk jadącego Malucha w stronę toru "Niskie Łąki".
I to właśnie dzięki Markowi Bacowi a raczej jego samochodowi przypomniałem sobie, że dzisiaj jest właśnie KJS na naszym "kochanym" torze. Niestety dotarłem na niego dopiero około 13:00 (szybko musiałem gonić z pracy). Jak tam zajechałem to trochę się rozczarowałem.
Z kuzynem (TheBOSSEM) stanęliśmy koło Mercedesa Actrosa od nauki jazdy i zaraz napadł nas pan w długiej brodzie i kazał się wynosić mimo że miejsca było od groma a Ford Focus to nie jest jakiś specjalny gabaryt. Pojawiło się bardzo mało kibiców - naliczyłem około 40. Myślę, że powodem była bardzo zła pogoda i sążnisty deszcz oraz niestandardowa godzina i dzień rozegrania tego spektaklu.
Impreza miała schemat typowo "Niskołąkowy" czyli prosto z NLC (z resztą sam widziałem organizatorów NLC). Ze znanych twarzy pojawiła się Magda Becella której jazda bardzo mi się podobała - i nie tylko :) Były też dwa Maluszki - Szymona Rusina i Marka Baca. Z mocniejszych aut to widziałem Subaru Imprezę N8 w barwach Subaru World Rally Team oraz usportowionego Forda Focusa.
Moją ciekawość wzbudził VW Garbus w pięknym stanie oraz Renault Clio z emblematami "Renault F1 Team" oraz "LPG POWER!"
Z powodu, że jechałem prosto z miasta to niestety nie miałem przy sobie sprzętu.
Został mi do dyspozycji znowu telefon.
A oto skromna (znowu!) relacyjka z tej imprezy:












Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz